EEN VERHAALTJE

ILOVE@LLGRLzZZZzz

nu is het mid-zomer. de 28e juli 2024
het was vandaag bij de zwartenberg 23c.
teken ik voor, en nog veel andere zaken ook
vermoed ik.
Esther kon altijd 'nee'zeggen.
wat is de situatie na die jarenlange liefdes
roes.
moest je meer gebruiken qua love 1 en 2?
nee, gewoon,onder de modale recreatie grens
mezelf vermaken met radio en niet met
verkoop,arbeid,kunst,vrienden,materie.
wat een passanten gestranden club niet kon,
was de gezonde manier van over leven.
zowel vliet als de kazerne, hebben opiaat
members, erbij gekregen.
je moet ook eigenlijk 50 zijn.
ik zie er goed uit, volgens mam.
presieze ontmoeting van confusie tot
vreugde hereniging.
jing weer gezien, gaf haar een lighter stash
en met ldh auto reden we naar ouders.
marsen,soep,tshirts...en stemmen op de genees
zolder.
doe ik geen beroep op.
bewees pa goed te kunnen begleiden van tuin naar toilet.
altijd handig, als ma, net als tienae, een 
aantal dagen voor zichzelf opeist.
ik liet 2cd s na, voor mun bevriende neven.
het is een slimme wereld, mijn denken is zo
chillfit24.
bv ik betaal een geluks vendor e135, voor
geen dikke zak.
even karig, maar krijg wel duitser geneesheer
credits.
met 90 per week, is er bijna geen oneerlijke
situatie mogelijk.
die dikke zak, moet een ...injections per
etmaal vervangen.
ja ik heb een sociaal zomer leven.
grijze crypto spul handel is redelijk
veilig en niet te duur.
maar vvt, ik heb connecties, en aceton
om tot 99% pure S potjes te hanteren.
ik kan wel zoeken naar Demise, 40 minuten
hier vandaan, of partyflock informeren via pb,
kreuk heeft niets nee.
valium en een hip 1 ml, paar keer per etmaal,
dan krijg je dit verhaal.


Populaire posts