donderdag 9 december 2021

YOUFONE ,OOIT EEN NORMAALK WERKEND SIM ABONNEMENT GEKREGEN?

 


 
 
Sent: Friday, August 13, 2021 at 11:49 AM
From: "Support Youfone" <support@youfone.nl>
To: mbronder@email.com
Subject: Re: annulering 2 jarig onbeperkt sim only contract.
Beste m. Bronder,
 
Bedankt voor je bericht.
Ik kan het contract helaas niet voor je stopzetten, mede doordat je onder bewind staat. Zou je even telefonisch contact op willen nemen met onze klantenservice (met een andere telefoon)? Dan gaan we samen even kijken of we het probleem op kunnen lossen. De contactgegevens vind je hieronder.
 
Mocht je nog vragen hebben, kun je reageren op deze mail of een nieuw ticket insturen via MyYoufone. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 20.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only klanten) of via 088-222 9 222. Zaterdag zijn wij tussen 09:00 - 13:00 uur bereikbaar via de chatfunctie op onze website.
 
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
 
Met vriendelijke groet,
 
Lieske
 
image

WARM BLOEDIG BV ....