woensdag 24 november 2021

mijn kamp

 Analdin sliep bij mij.

''s morgens werd ik wakker, met een pluk rood haar, in mijn boxershort.

ik voelde de waarheid, ik was gefopt, door bv een terace knaap.


ik injecteerde met albino rode ogen van haat en onderdanigheid, een strohtje 60

ai ai, dat is ene sterke beloning.


ik verwijderde de spiegel, en paste de tondeuse random toe.

potje dorrie n, dit is niet genuine, deze batterij, maakt me pyamafeest beest.

ik vond de laaier.


ik ergerde me aan een eerlijk sunny meisje ivm 14 colour transparant mask.


Dwangmatig,obsessief, ok, ik doe mee.

Zou dat een aanbod memoire van een kundalini meisje zijn, die achterop een rijdende scooter sprong.

Hentai grijs,

zeker om de over aantrekkelijke lengte genoot,8,+, haar rust te schenken.


ect. not my enemy

WARM BLOEDIG BV ....