zondag 31 oktober 2021

een verandering:

* de gebroeders kijk en plug rotzooi in 5m radius zone ivm iq: hij vroeg of ik de deur",....milli, en pattie bv: zijn klaar met mij en mijn armen, ik sta geen fraude of leedvermaak toe.

de organisatie mbt bezoek op betaling kan hun schande geld bij, de verwijdering sociopaten en terugval overlast stichting overboeken. Meisjes commanderen ook, sinds suicidal AD, wordt geen biokill ritme passant, en zorg voor uitsluiting belediging en beloning inbraak bv hooren werck 16.

net als bij de Ilse, je weet de weg, alleen als er echt iets is, en ook niet een beetje klieren, want sinds mijn vaders pensioen schieten de ratten zelf het prive terrein op, en zijn ze iig niet geschikt voor uitbreiding sociale levens vormen.

bovendien, na gevangenis, is er veel contact aanvaarding, hardere klappen volk, en hun aanrijdingen.

je weet, ik zou het waarderen. 

je krijgt toch niets voor je wanewn, 

jullie naam is: de sigeuner boefjes van charlotte.

WARM BLOEDIG BV ....