Doorgaan naar hoofdcontent

ARMOEDE OPEDEMIE NU WERKELIJKLHEID

 


 
 
Boodschappen doen wordt echt duurder, zinkonderzoek afgeserveerd© 'Geld', janeb13 Boodschappen doen wordt echt duurder, zinkonderzoek afgeserveerd

De newsroom van 19 oktober 2021, de Foodlog-selectie van berichten die wij relevant vinden uit de (inter)nationale pers. Hier vind je onze voorgaande selecties.

Waar Cees-Jan Adema, directeur van de FNLI, eerder deze week nog de loftrompet stak van de voedingssector in coronatijd, schetst FoodAgriBusiness een wat somberder beeld: meer verliezers dan winnaars bij voedingsbedrijven (1.1). En dat gaan consumenten keihard in hun portemonnee merken.

Duurder en duurder

Het Belgische retailblad Gondola is er onverbloemd over: "voedingsbedrijven kondigen één na één prijsverhogingen aan" (2.1). Na Kraft Heinz, diepvriesgroentebedrijf Ardo, PepsiCo, Lotus Bakeries, GBFoods (dat Devos & Lemmens, Royco en Liebig maakt) en Dr. 

Populaire posts