woensdag 5 augustus 2020

Je dacht, Maarten is je vriend.

hij mag jou niet ivm corona, werk weigering.
ik denk half, een goedgekomen leugen, die nog 12 maanden verlengd wor.

je zit echt weer tv te kijken, net als vroeger, aremoede,verekopen, ammel mensen mee een stoornis.
en daar heb je tijd en sympathie voor.

en dan nog die paar die me al 2 jaar ontwijken, waardoor ik mezelf niet was en amper mijn kamer kan opruimen.
r.i.p. , jullie zijn af, meiden van eerst.

jij bent vast arbeidsgeschikt en zit vol rare eigenschappen, zoals na verzoek minder te vertragen, spieden, roddelen, gebeurd er telkens weer een complete onthouding van meiden met de zon in hun ogen.

je moest eens weten wat ik ga doen,
ik ga in gebied Helmond voor alle mensen muziek draaien op de wifi en fm.

ik heb voor e18 een jogging broek gekocht,
en voor e20,- kaartjes om de tijd zinnig door te brengen.

ze waren allebei afgewezen.
dat is criminele aanverwante dieven spul.
en dat zag je natuurlijk dagelijks,
ook had je gevaar gelopen bij mij in de straat,station, afhaal post shop,ondanks je tijdloze borsten.

aan mij wordt niets gevraagd.

succes met je vergeetachtige echte Nederlanders.

dom volk.

rekening, iig leven is een gift.
van mij mag je best inzet verwachten,bv biertje of camperen.
wat goed is voor iedereen is momenteel niets ,morgen ook wel.


 4 4 no-pc nerd.
ken ze via internet.
nog steeds bedankt, voor jullie bezoek.

WARM BLOEDIG BV ....