zaterdag 20 april 2019

wat fan sounds

--Nou moe,

zal nog eens een usa cc tje proberen.
midden in de nacht stond ik op,
pakte een capsule en maakte wat spritzjes klaar.
Chatten, nee,
ja wel wat vragen over speedbuster *vendor
En bestelling cc nl bij poison op de wallstreet tor market.
Laat me iig een dx carden voor een wifi adaptor, dacht ik.
Maar ook wat jazzig cd spul inkopen.
Verder dan een cd shop, en de impossible
mededeling, was mijn beloning.
Dan maar binaural cadeautje op mijn head.
Theta realms, een 3 uurs trip, verder moeilijk, wat dat weer voor 528 wonderen,
winsten toevoegd aan mijn levenspad.
Zat al weer 2 dagen te chillen, straks even,
de zaterdag postbus legen, zal wel wat nl
pakketenpost zijn, van buitenland misschien.

Hier wat jpg nacht indrukken








ca suffie

WARM BLOEDIG BV ....