zondag 17 september 2017

FAN DU 2CB ~ DARK BLOND BEER IN OPEN AIR

Het was eindelijk festival tijd.
Dwz ipv Roompot zwemparadijs en strandcamping,
ip psi-fi goascene 4-daagse rave, ipv
Galder d.o.b. survival 2 tm 12.
Ik had een donker blond biertje getest,
een dolfijntje, en geen lsd.
Het had geregend, en er was veel volk op komst,
na 21h.
Er was een void 0 ,met een driehoek type zwart
uit de verlichte null gehaald.
k.v.Dis aanverwant.
Er was geen koffiekraam, k.v.dis aanverwant.
Er was eigenlijk alleen een 13 in een dozijn rock bandje, een zangeres met leuk geluid,
en een rare 80s flashback educationele optredens
aktie.
Ik doneerde 2 pilsjes ivm toegang en niks is gratis.
Zondag,vandaag bleef ik met mijn violent disco lamp en droge jps en peplijn van 0.5gram
lekker naar woonmuziek luisteren, dwz uit noodzaak voor een goede zaak.noisewhisperchoisenaggervoice voorkomer.
Al die zendertjes, ik doe er niet aan mee.
Dit was de zomer.
Summer of LovE 7,4.

WARM BLOEDIG BV ....